Besökare

torsdag 30 augusti 2012

Kärleksförklaring

Då har jag testat en ny kortvikning och det var ett skoj kort att göra faktiskt =) Enkelt, men det blir ändå snyggt! En gammal killbekant till mig ville att jag skulle komplettera PUSS-påsen med ett kärlekskort och det har jag gjort nu. Hoppas han blir nöjd =) 

5 olika sorters papper har jag använt till detta kort.

3 söta små rosor från Kristinas
och pappersrosetten kommer från 3 olika bitar
från en ljusmanschett som jag häftat samman^^

Brun och vit blomma med en hjärt-pärla.

Skrivit ut orden på skrivaren på kraftigt ritpapper
och pärl-hjärtanen är köpta över Tradera.

Bandet är för att hålla kortet stängt..

Under första flärpen hittar man namnet på den som ska få kortet
och spetsen är från en bekant..

Och under flärp 2 har jag vit cardstock, stämplat med
vintage photo och skrivit ut texten på kraftigt ritpapper. 

Baksidan.. 


1 kommentar:

Gurkiss sa...

Jätte fint kort :)

Ha de gott.
Kram Gurkiss